Hmmm..jag blev lite förvirrad för det fanns en Tiptop med ett annat utseende..men 1981 fanns Tiptop med risknäck ovanpå så det måste vara den.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GB`s Glass Ahlgrens bilar..
Collapse
X
-
Originally posted by JessicaRabbitHmmm..jag blev lite förvirrad för det fanns en Tiptop med ett annat utseende..men 1981 fanns Tiptop med risknäck ovanpå så det måste vara den.
Jaaaaa, den måste det vara!!! Mumsigt ju....________
____
- Comment
Comment
-
Fasen, det är inte bra att gå igenom nostalgisidorna på GB..man blir ju dösugen på glass som man åt som barn och som inte finns längre. Och så sitter jag där och tänker: Vaaaaa..kostade en storstrut 1,65 1971?!Originally posted by DukeJaaaaa, den måste det vara!!! Mumsigt ju....
Undrar vad en storstrut skulle kostat idag om den funnits kvar..
- Comment
Comment
-
Aaahh, Storstrut var också jäkligt god.. fast jag kände mig alltid lite blåst när jag väl fick den... den var ju "#%#"% inte större än de andra strutarna.. och inget extra godis fanns det på den heller...Originally posted by JessicaRabbitFasen, det är inte bra att gå igenom nostalgisidorna på GB..man blir ju dösugen på glass som man åt som barn och som inte finns längre. Och så sitter jag där och tänker: Vaaaaa..kostade en storstrut 1,65 1971?!
Undrar vad en storstrut skulle kostat idag om den funnits kvar..
Men visst var det godare förut... Sedan innehöll det säkert lite asbest, oprocessad mjölk, några milligram knarkbiprodukter etc... men gott var det!________
____
- Comment
Comment
-
Ja storstruten gjorde inte riktigt skäl för sitt namn..den såg både större o godare ut än vad den var. Inuti var det ju bara konstgjord vaniljglass o inget mera..ja förutom de där biprodukterna du nämner då möjligen.Originally posted by DukeAaahh, Storstrut var också jäkligt god.. fast jag kände mig alltid lite blåst när jag väl fick den... den var ju "#%#"% inte större än de andra strutarna.. och inget extra godis fanns det på den heller...
Men visst var det godare förut... Sedan innehöll det säkert lite asbest, oprocessad mjölk, några milligram knarkbiprodukter etc... men gott var det!
Men what the hell..det man inte vet mår man inte illa av heller.
Tror jag iaf...
- Comment
Comment

Comment